رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر آمادگی ستاد انتخابات استان برای رقم خوردن تعامل خوب با نهاد نظارتی اظهار داشت: برای حضور مردم در پای صندوق های رای، رعایت حق الناس و شکل گیری عصاره ملت در مجلس تلاش می کنیم.
کد خبر: ۷۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست استاندار، معاونین و فرمانداران با دبیر و اعضای هیات نظارت شورای نگهبان در استان که در سرسرای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در انتخابات اسفندماه بسیار اهمیت دارد مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم است چرا که این انتخابات مورد نظر دنیا قرار دارد.

وي با تاکید بر تعامل بسیار خوب و سازنده دولت تدبیر و امید با شورای نگهبان افزود: با نگاهی که وزیر کشور داشته است بسیاری از مسائل حل و فصل شده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و این دوره از انتخابات نیز چنین خواهد بود.

وی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری ستاد انتخابات در استان تصریح کرد:تاکنون این ستاد 5 جلسه داشته و  کمیته های شش گانه نیز کار خود را آغاز کرده و هیات های بازرسی استان شکل گرفته اند.   

الهی تبار با بیان آمادگی شرایط برای الکترونیکی شدن 24 فرآیند انتخابات اضافه کرد: ارتباط آنلاین تمامی شعب در استان را پیگیری کرده ایم و 1580 شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

رئیس ستادانتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار انتخابات امسال، گام دوم انقلاب؛ قانون مداری، انسجام ملی و بی طرفی است تاکید کرد: امیدواریم با رقم خوردن انتخاباتی پر شور، قدرتی مضاعف برای مسئولان در عرصه تلاش و خدمت برای جمهوری اسلامی پدید آید.

 الهی تبار همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت:این ایام یادآور دلاورهای مردانی است که عزت و افتخار را برای ایران و امت اسلامی به ارمغان آوردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار