فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: فردی درقالب صرافی در فضای مجازی از اعتماد مردم سوءاستفاده می کرد در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 25 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ مهدی فضلی علیشاه اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان ساوجبلاغ و اعلام شکایت مبنی براینکه ۱۲۰میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت شده رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی حساب مالی مالباخته محرز شد مبلغ مورد نظر از حساب وی کسر و به حساب های مختلف واریز شده است که با هماهنگی مقام قضایی تمام حساب ها مسدود شد.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم دراستان تهران شده و با دریافت نیابت قضایی به محل سکونت وی اعزام و دریک اقدام غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس فتای شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند. نامبرده با ایجاد یک گروه تلگرامی و در ج آگهی های تبلیغاتی با عناوین دعوت به کار افرادی که با وی تماس می گرفتند خود را مالک صرافی معرفی کرده و از آنان می خواست اقدام به افتتاح حساب بانکی کرده و رمز اینترنتی خود را در اختیار وی قرار دهند و در ازای این کار ماهانه مبلغ ۶تا هشت میلیون تومان به حساب دارنده کارت واریز کنند.

متهم در ادامه مبادرت به گردش مالی گسترده از حساب های جدید کرده و ضمن اینکه موجودی حساب ها را تخلیه می کرد از طریق پولشویی نیز به کلاهبرداری از طعمه های خود می پرداخت.

متهم تاکنون از ۱۱ نفر کلاهبرداری کرده که تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار