فرماندار فردیس اعلام کرد ساختمان جدید شهرداری مرکزی فردیس برای استقرار و خدمات هی به شهروندان با مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید کمیته تطبیق فرمانداری خریداری شد.
کد خبر: ۸۰۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 26 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابوالفضل اینانلو گفت: ساختمان مرکزی شهرداری فردیس در آشوب های اخیر دچار آسیب و سوختگی شده بود که برابر گزارش کارشناسان امکان استقرار خدمات در این محل میسر نیست و نیازمند نوسازی  است .

وی ادامه داد: ساختمان جدید این شهرداری به مبلغ هشت میلیارد و65 میلیون تومان خریداری شد و برای جلوگیری از توقف  خدمات دهی به شهروندان ، شهرداری و شورای شهر فردیس تا پایان هفته  در این ساختمان  مستقر می شوند.

اینانلو، میزان خسارت وارد شده به ساختمان شهرداری و واحدهای تابعه  شهری ،مبلمان شهری و علائم رانندگی و تابلوهای راهنمای مسیر را حدود ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: ساختمان سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس که در آشوب های اخیر آسیب دیده بود به فرهنگسرای شهروند در شهرک ناز منتقل و در حال ارائه خدمات است.

وی همچنین گفت: بخشی از ساختمان شهرداری منطقه یک شهرداری فردیس دچار آتش سوزی و تحریب شد که با تلاش مجموعه شهرداری این ساختمان بازسازی و در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

اینانلو  اظهار داشت: همچنین برای استقرار اعضای شورای اسلامی شهر فردیس هم قرار شد به زودی ساختمانی جدید تهیه تا نسبت به استقرار آنان اقدام شود.

شهرداری فردیس از اواخر سال ۹۶ از شهرداری کلانشهر کرج مرکز استان البرز منفک شد.

برچسب ها: شهرداری ، ساختمان ، فردیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار