رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌ها دنبال اجرای مر قانون هستیم و به تفکرات و نگرش‌های سیاسی کار نداریم،گفت:نامزدهای انتخاباتی نباید از امکانات دولتی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 27 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سیدرضا نورالهی در جلسه ستاد انتخابات استان البرز که با حضور استاندار البرز، فرمانداران و روسای کمیته‌های انتخابات استان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه نظارت شورای نگهبان استصوابی و عام است، اظهار داشت: غالب کشورهای جهان دارای چنین نظارتی هستند و این وظیفه را قانون بر عهده شورای نگهبان گذاشته است.

وی ادامه داد: ایرادات قانون انتخابات باید اصلاح شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با بیان اینکه کسانی که بعنوان معتمد معرفی می‌شوند باید معتدل و بی‌حاشیه باشند، گفت:  هدف ما این است که با تعامل و برادری با هم کار کنیم.

وی افزود: اعضاء هیئت نظارت در محل ثبت نام کاندیداها حضور دارند و فرمانداران ‌مرکز حوزه انتخابیه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس  هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز عنوان کرد: اعضای هیئت‌های اجرایی در بررسی صلاحیت‌ها تحقیق و دقت لازم را داشته باشند و به تحقیقات محلی اهمیت بدهند.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید از امکانات دولتی استفاده کنند، گفت: باید اقلام مورد نیاز هیئت‌های نظارت تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار