هرگونه افزایش قیمت به بهانه گران شده بنزین ممنوع است و واحدهای تولیدی که کالای اساسی و مورد نیاز مردم را تولید می کنند باید توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 27 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سیفی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی که یکی در زمینه تولید روغن خوراکی و دیگری در زمینه تولید محصولات بهداشتی ویژه بانوان وکودکان فعال هستند افزود: در بازدید از این واحدها هیچ افزایش قیمتی ملاحظه نشد و محصولات آماده ارسال به بازار مصرف است.
سیفی ادامه داد: نظارت دقیق بر عرضه محصولات خصوصاً کالاهای اساسی مورد نیاز عموم جامعه به صورت روزانه از همه واحدهای تولیدی وصنفی انجام می گیرد و با متخلفین برخورد قانونی وجدی خواهد شد.
در ادامه دو تن از صنعتگران اشتهاردی با ابراز خشنودی و رضایت از روند فعالیت واحد تولیدی خود تاکید کردند که محصولات این واحدها در کارخانه افزایش قیمت نداشته و فروشگاههای سطح کشور نیز نباید از قیمت مصوب بالاتر به متقضیان عرضه کنند.
گفتنی است روزانه بیش از 20 کامیون حمل بار محصولات این دو واحد تولیدی را بارگیری و به سراسر کشور حمل می کنند.
این واحدها تنها دو واحد تولیدی از صدها واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد هستند که بدون تخلف به فعالیت خود ادامه می دهند و مابقی واحدهای صنعتی مرتبط با تولیدکالاهای اساسی مورد نیاز بازار نیز طی روزهای آینده مورد نظارت و بازرسی قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار