هفتمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا به میزبانی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 27 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، در هفتمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که به میزبانی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا بر ما واجب است، ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و تکریم خانواده شهدا تنها کاریست که می‌توانیم برای ادای دین به شهدا انجام دهیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعمادی شهادت را مطاعی گرانبها دانست که هرکسی قدرت خرید آن را ندارد و افزود: امام علی(ع) در بیان عظمت جایگاه شهدا فرمود؛ «مجاهدان شهادت طلب به سوی خدا پر می‌کشند همان‌طور که تشنگان به سوی آب.»

این مسئول در ادامه به رفتار و منش خاص شهدا اشاره کرد و گفت: هر چند شهدا در ظاهر تفاوتی با افراد معمولی نداشتند ولی با پرس و جو از خانواده آنها می‌فهمیم که سبک رفتاری و کردار آنها خاص بوده که همین امر آنها را به سمت نوشیدن شربت شهادت و گذشتن از جان خود سوق داده است.

این مسئول همچنین به جایگاه شهدا در نزد خدای متعال اشاره کرد و افزود: شهدا چنان جایگاه والایی در نزد پروردگار دارند که با توسل به شهدا می‌توانیم به بخشش بخشی از گناهان خود در روز قیامت امیدوار باشیم.

میرعمادی با تأکید براینکه تنها حقی که خداوند از آن نمی‌گذرد حق الناس است، بیان کرد: خداوند هیچگاه از حق‌الناس نمی‌گذرد اما اگر حقی بر گردن شهدا باقی مانده باشد، خداوند در روز قیامت به دل صاحب حق بخشش آن را جاری می‎کند چون شهدا برای دفاع از خاک و اقتدار و ناموس کشور از مهمترین داشته خود که همان جان است گذشته‌اند.

وی در پایان گفت: امیدواریم درک و بینش ما به جایی برسد که بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم چون هیچ ارزشی بالاتر از شهادت نیست و ملتی که به نثار جان خود برای دفاع از ارزش‌های اعتقاد دارد هرگز شکست نمی خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار