نیاهای اساسی مردم در حاشیه است
کل جلسه حدود 45 دقیقه طول کشید و به دلیل اینکه اقدامی در این زمینه انجام نشده بود، بحث جدی مطرح نگردید. به همین دلیل حاضران به دعوت محمد قدس محلاتی شهردار گرمدره به بازدید از امکانات پارک آبی پارس پرداختند!
کد خبر: ۸۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 20 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: شهر گرمدره این روزها با مشکلات بسیاری مواجه است. نبود بانک و عابر بانک، فاصله سرانه بهداشت و درمان با استانداردهای جهانی و حتی داخلی، نبود درمانگاه و بیمارستان مناسب به صورتی که بیماران برای درمان های کوچک نیز مجبور به مسافرت به تهران و کرج هستند، وجود سگ های ولگرد به اندازه ای که آسایش شهروندان سلب شده و مشکلات بهداشتی بسیاری برای مردم ایجاد کرده،ئاز جمله این مشکلات است.

با وجود بزرگی این مشکلات، پیام های مردمی به تابناک نشان می دهد که مهمترین نیازی که شهروندان در تماس با خبرنگاران ما به آن توجه دارند، مسائل مربوط به مترو و عدم احداث راه دسترسی مناسب به ایستگاه مترو گرمدره است.
این موضوع باعث شده که بسیاری از مردم ساکن گرمدره نتوانند از ایستگاه مترو استفاده کرده و می گویند "وجود سگ های ولگرد و نداشتن راه دسترسی مناسب و بالاخره نبود ناوگان حمل و نقل عمومی در ایستگاه مترو، عملا این امکان را بدون استفاده کرده است."
تابناک پیش از این گزارش هایی را پیرامون این مشکل تهیه و در آخرین تحولات پرتال اطلاع رسانی استانداری البرز خبری را به شرح زیر منتشر کرده است:

"طرح تعریض و افزایش خطوط ریلی قطار حومه‌ای تهران – کرج در محدوده شهر گرمدره با حضور مسئولان بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، ابوالفضل فانی قائم‌مقام معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که ضرورت پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تلاقی این پروژه با ورودی‌های شهر گرمدره احساس می‌شد نشست مشترکی با حضور مسئولان استانی و راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد تا از بروز مشکلات ثانویه برای شهر گرمدره اجتناب شود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج حاصله از برگزاری این جلسه مقرر گردید ظرف مدت 24 ساعت آینده کارگروهی متشکل از کارشناسان طرفین، جزییات فنی این موضوع را به دقت بررسی و برابر دهانه 12 متری اداره‌کل راه آهن تهران نسبت به شروع عملیات اقدام نمایند.

فانی گفت: در خلال این برنامه بازدیدی از مسیرهای ورودی و خروجی این شهر و زیر گذر سعادتیه، امیرکبیر، تاجبخش با حضور اعضای حاضر در جلسه صورت پذیرفت.

مدیرکل دفتر فنی در ادامه از پروژه مسکونی 28 واحدی مسکن مهر (آسمان البرز)، طرح توسعه پارک آبی پارس و ایستگاه متروی این شهر نیز بازدید داشت.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم راه‌اندازی این ایستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد، افزود: در قبال تحقق این مهم زمینه تسهیل تردد برای شهروندان گرمدره محقق خواهد شد."

با مطالعه این خبر هیچ اطلاعات تازه ای مبنی بر اقدام فوری مسئولان برای رفع مشکلات موجود ارائه نشده و تنها به بیان این نکته که "ظرف مدت 24 ساعت آینده کارگروهی متشکل از کارشناسان طرفین جزییات فنی این موضوع را به دقت بررسی و برابر دهانه 12 متری اداره‌کل راه آهن تهران نسبت به شروع عملیات اقدام نمایند." اکتفا شده است.
به همین دلیل خبرنگار تابناک تلاش کرد تا از جزییات این نشست اطلاعاتی کسب کند.
یک منبع آگاه حاضر در جلسه فوق به خبرنگار ما گفت: کل جلسه حدود 45 دقیقه طول کشید و به دلیل اینکه اقدامی در این زمینه انجام نشده بود، بحث جدی مطرح نگردید. به همین دلیل حاضران به دعوت محمد قدس محلاتی شهردار گرمدره به بازدید از امکانات پارک آبی پارس پرداختند!

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار