رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز:
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز از افزایش عرضه گوجه در بازار خبر داد و گفت: میوه به میزان کافی موجود و بازار نیز در ثبات قیمتی است.
کد خبر: ۸۰۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 01 December 2019

عبدالرضا جمالی‌پور در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار میوه وجود ندارد و می‌توان گفت که میوه به میزان کافی در بازار موجود و قیمت اقلام میوه در بازار نیز در ثبات است.

وی افزود: مسایلی در بحث قیمت گوجه در بازار وجود داشت و در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار بودیم اما در طول چند روز گذشته نرخ این محصول به ثبات رسیده و اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه حدود ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: از هفته گذشته تاکنون گوجه وارد بازار شده و روند عرضه این محصول افزایش پیدا کرده است اما باوجود این افزایش عرضه و واردات آن به استان، قیمت گوجه دیگر کاهش نداشته است و در ثبات به سر می‌برد.

جمالی‌پور ادامه داد: نرخ دیگر محصولات در بازار در طول یک هفته گذشته نیز ثابت بوده است و تغییر خاصی را در قیمت میوه و تره‌بار در بازار اهواز شاهد نیستیم. هرچند که عرضه میوه در پاییز و زمستان کمتر از دیگر فصول است اما نرخ میوه معمولا در ثبات است و مساله‌ خاصی در قیمت‌ها تا پیش از عید وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز میوه‌های پاییزی از جمله پرتقال و نارنگی به صورت کامل وارد بازار نشده‌اند و عرضه این محصولات در طول هفته‌های آینده در بازار افزایش پیدا خواهد کرد و این افزایش عرضه قطعا در قیمت‌گذاری محصولات نیز اثرگذار خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار