مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی مصرف CNG در کرمانشاه به دنبال سهمیه‌بندی بنزین خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 01 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی در گفت و گو با ایسنا گفت: در بررسی‌هایی که طی یک هفته اخیر نسبت به هفته قبل از سهمیه‌بندی انجام دادیم، مصرف گاز CNG در کرمانشاه حدود 10 درصد افزایش داشته که مربوط به افزایش استقبال مردم برای استفاده از گاز به جای بنزین است.

وی ادامه داد: قبل از سهمیه‌بندی بنزین مصرف روزانه گاز در جایگاه‌هایCNG استان حدود 700 هزار مترمکعب بود که اکنون این میزان 10 درصد بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: البته چون این آمار مربوط به ایام نزدیک به سهمیه‌بندی بنزین است، شاید مقداری متاثر از جو روانی و هیجانی ایجاد شده در جامعه هم باشد و این افزایش مصرف در بلندمدت مقداری کمتر شود.

شهبازی از وجود 74 جایگاه CNG در استان کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: با وجود افزایش مصرف گاز از سوی مردم، هیچ ازدحام و یا صفی در جایگاه‌ها نداریم، چون بلحاظ تعداد جایگاه‌های CNG در کرمانشاه وضعیت مناسبی به نسبت جمعیت داریم.

شهبازی تاکید کرد: با وجود افزایشی که در مصرف گاز CNG برای خودروها داشتیم، هیچ کمبود و یا مشکلی برای تامین سوخت مشترکین در فصل سرما وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار