رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه مسئولان باید حق اعتراضات مردم را به رسمیت بشناسند، گفت: اما این اعتراض نباید به اموال عمومی آسیب بزند و امنیت موجود را تحت شعاع قرار دهد.
کد خبر: ۸۰۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 02 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ اکبر سلیم نژاد در صد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به مهمترین مصوبه این جلسه اظهار کرد: در این جلسه مشکل برخی از شهروندان برای اضافه کردن یک طبقه به واحدهای مسکونی در حال ساخت در برخی مناطق شهر بررسی شد و در مواردی که با طرح تفصیلی منافاتی نداشت، این مساله با موافقت اعضا به تصویب رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر میزان خساراتی که به کرج وارد شده بسیار ناچیز است و لزومی به اعلام عمومی آن نیست، افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای حفاظتی و بسیج شهرداری کرج در چند روز اعتراضات، کمترین خسارت به اموال مدیریت شهری وارد شد و فقط چند دستگاه خودروی آتش نشانی برای اطفای حریق در فردیس و محمد شهر دچار آسیب شدند.

وی افزود: ما برای حق اعتراض قانونی و مسالمت آمیز مردم احترام قائلیم ولی اینکه آنها برای نشان دادن اعتراض دست به تخریب اموال عمومی بزنند به هیچ وجه مورد تایید نیست.

این مسئول توضیح داد: باید مکانی در کرج برای اعتراضات مردمی مشخص شود تا مردم با رعایت قانون و از مسیر درست خواسته‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.

سلیم نژاد با بیان اینکه مسئولان باید حق اعتراضات مردم را به رسمیت بشناسند، افزود: اما این اعتراض نباید به اموال عمومی آسیب بزند و امنیت موجود را تحت شعاع قرار دهد.

وی گفت: البته شهرداری در طول چند روز اعتراضات هزینه‌هایی برای خدمات رسانی به برخی ارگان‌ها پرداخت کرده که از پرداخت آن ناگزیر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار