به گفته رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه، تمام پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های کرمانشاه تا پایان سال با قبوض کاغذی خداحافظی می‌کنند و مجهز به کارت الکترونیکی خواهند شد.
کد خبر: ۸۰۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 02 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدهادی ارباب با اشاره به برنامه‌ای که برای الکترونیکی شدن پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های کرمانشاه وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از 10 پارکینگ مجهز به دستگاه مخصوص این کار شده‌اند و این برنامه برای سایر پارکینگ‌ها نیز وجود دارد که تا پایان سال مجهز شوند.

وی ادامه داد: تهیه دستگاه مورد نیاز به دلیل مشکلات اقتصادی و مسائل ناشی از تحریم مقداری برای پارکینگ‌ها زمان‌بر شده، اما در حال انجام است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه یادآور شد: در قالب این طرح قبض‌های کاغذی حذف می‌شود و کارت‌های الکترونیکی جایگزین آن می‌شود که مدت زمان استفاده از پارکینگ در کارت مشخص خواهد شد و بر اساس آن از صاحبان خودرو هزینه پارکینگ اخذ می‌شود.

ارباب جلوگیری از هرگونه تخلف و اخذ هزینه اضافی از سوی پارکینگ‌ها را از مهمترین مزایای این طرح برشمرد.

وی از نرخ‌نامه‌ای که برای پارکینگ‌ها تعریف شده و در اختیار آنها قرار دارد هم یاد کرد و افزود: بر اساس این نرخ‌نامه ورودی خودرو سبک برای پارکینگ‌های غیرمسقف سه هزار تومان تا سقف سه ساعت و پس از آن چهار هزار تومان تا 12 ساعت است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه تاکید کرد: این تعرفه برای پارکینگ‌های طبقاتی مسقف مقداری متفاوت و بیشتر است.

ارباب از وجود حدود 120 پارکینگ و توقفگاه در شهر کرمانشاه خبر داد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار