رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ نماز در جامعه گفت که تمام مدیران استان در قبال احیای فرهنگ نماز مسوول هستند.
کد خبر: ۸۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 02 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدحسن برهانی فر در چهارمین اجلاس استانی نماز که با عنوان «نماز و مدرسه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، افزود: احیای فرهنگ نماز و برگزاری نشست های  مربوط به آن فقط وظیفه ستاد اقامه نماز نیست بلکه تکلیف الهی بوده و وظیفه همگانی است.

وی اظهار داشت: در استان البرز فرهنگ احیای نماز را رها کرده ایم و فقط بر اقامه نماز همت داریم که برگزاریه یک نشست  در سال برای نماز یک نوع بی اعتنایی به این فریضه الهی  است.

برهانی فر گفت: تمام تلاش مسوولان برای احیا و اقامه نماز باید در هزینه، حضور و اجرای نشست ها باشد.

وی با بیان اینکه باید تاملی کرد و این نشست ها را در استان از غربت نجات داد، افزود:‌ اکنون مشارکت در نشست های اقامه نماز کم است و باید بیشتر شود.

برهانی فر گفت:  نماز  یک سفر معنوی بوده که از ملک تا ملکوت و بازگشت از ملکوت به ملک است و به همین دلیل پایان نماز خداحافظی نیست بلکه سلامی دوباره است که از سفر الهی برگشته و دوباره به مردم سلام می کند.

چهارمین اجلاس استانی نماز در البرز با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استانی و دبیران ستاد اقامه نماز ادارات کل استان البرز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار