مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، با اشاره به انعقاد ۳۲ قرارداد تجاری‌سازی در نشست سراسری فن‌بازار‌های منطقه‌ای کشور خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ درصد ارزش فناوری‌های تجاری شده متعلق به استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۸۰۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 03 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،بیژن کردستانی ، اظهار داشت: سیزدهمین نشست سراسری فن‌بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور به میزبانی شبکه فن‌بازار ملی ایران در راستای بررسی آخرین فعالیت‌های فن‌بازار‌ها و هم‌افزایی بیشتر در نهم و دهم آذرماه امسال برگزار شد.

وی به حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست سراسری اشاره و بیان کرد: در این نشست هشت قرارداد سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری از 32 قرارداد منعقد شده توسط فن‌بازارها منطقه‌ای و بروکرها، به صورت نمادین رونمایی شد که بیش از 60 درصد ارزش فناوری‌های تجاری شده متعلق به استان کرمانشاه بود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، دو عنوان از این هشت قرارداد شامل تولید نانو ژل‌های داخل چشمی (HPMC) در سرنگ‌های از پیش پر شده با مواد اولیه طبیعی و گیاهی همراه با آنتی‌بیوتیک و تولید تجاری ماشین برداشت گل زعفران از فن‌بازار منطقه‌ای کرمانشاه با مجموع ارزش بیش از 57 میلیارد تومان رونمایی شد.

کردستانی یادآور شد: اولین قرارداد تجاری‌سازی انتقال فناوری با موضوع تولید نانو ژل چشمی فی ما بین حمید آریا‌تبار (مخترع) و علی‌رضا سالکی مدیرعامل شرکت ابزارسازان در مانگر(سرمایه‌گذار) به ارزش 57 میلیارد تومان و دیگری قراداد تجاری ماشین برداشت گل زعفران با ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال بود که با هماهنگی فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه منعقد شد.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان متولی فن‌بازار منطقه‌ای کرمانشاه با کمک شیوه‌ها و خدمات مختلفی که بکار گرفته، ضمن تسهیل تبادلات فناوری، زیرساخت‌های لازم و خدمات پشتیبانی متنوعی به فناوران و متقاضیان فناوری استان عرضه داشته و شرایط عقد قرارداد را تسهیل کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: از ابتدا که این شرکت متولی فن‌بازار منطقه‌ای استان بود و تمامی تلاش خود را برای حصول به اهداف فن‌بازار و توسعه فناوری صنایع کوچک معطوف داشت.

کردستانی، از ادامه تولیت و مدیریت فن بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه خبر داد و همکاری و همراهی بیش از پیش تمامی نقش‌آفرینان فناوری استان با فن‌بازار را خواستار شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار