رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام:
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام گفت: توسط همکاران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف با اولویت نظارت بر تالارها ی پذیرایی و کافی شاپ ها در سطح شهر ایلام اجراء شد.
کد خبر: ۸۰۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 05 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ علی جمشید پور اظهار داشت: در این طرح کلیه تالارها ی پذیرایی و  تعدادی ازکافی شاپ ها مورد بازدید قرار گرفتند و تذکرات لازم در خصوص رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ و نهایتا ۲ واحد کافی شاپ و یک واحد تالار پذیرایی بدلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب و برای تعداد۴ واحد دیگر نیز اخطار قانونی صادر شد.

سرهنگ علی جمشید پور تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن بطور مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوف متخلف برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام اظهار داشت : از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف خصوصا بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان عزیز تقاضا می شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب به شماره ۰۸۴۲۱۸۲۱۲۴۰ اعلام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار