رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان البرز:
رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان البرز از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 07 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین فاضلی هریکندی در بازدید از ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قوه قضائیه مطابق قانون وظایفی در برگزاری انتخابات دارد که این وظایف ناظر به سه مرحله است.

وی افزود: این وظایف قبل از شروع ثبت نام برای  انتخابات، در حین برگزاری و بعد از برگزاری انتخابات به عهده قوه قضائیه گذاشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه ریاست قوه قضائیه در اجرای وظیفه و تکلیف قانونی انتخابات مطابق روال معمول از قبل از شروع ثبت نام و فعالیت انتخاباتی دستورالعملی برای نظارت بر روند انتخابات صادر کردند بیان کرد: ریاست قوه قضائیه در شهریورماه دستورالعملی در مورد انتخابات صادر کرد و این موضوع به دادگستری استان‌ها ابلاغ شد و دادگستری به اجرای وظایق قانونی خود در انتخابات مکلف شد.

فاضلی با بیان اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم تخلفات انتخاباتی در استان البرز تشکیل شده است عنوان کرد: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان‌های استان البرز نیز شروع به‌کار کرده است.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان البرز با بیان اینکه مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی احصاء شده است ادامه داد: کارگروهی برای رصد فضای مجازی در استان البرز تشکیل شده است، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری البرز در سطح دادسرا و دادگاه تشکیل شده و بازپرسان ویژه‌ای هم در کرج و هم در شهرستان‌های استان  برای این کار در نظر گفته شده است.

فاضلی با بیان اینکه اولویت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است گفت: در این راستا اقدامات مختلفی انجام شده و تلاش می‌کنیم که این اهداف محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار