رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز:
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با بیان اینکه نرخ میوه و تره‌بار در بازار مناسب است، گفت: در حال حاضر فقط قیمت موز به دلیل کمبود عرضه در بازار حدود یک هزار تومان افزایش داشته و به کیلویی ۱۱ هزار تومان رسیده است.
کد خبر: ۸۰۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 08 December 2019

عبدالرضا جمالی‌پور در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: با توجه به شرایط عرضه متناسب میوه در بازار، قیمت بسیاری از محصولات در بازار مطلوب است و افزایش قیمت خاصی در بازار درخصوص میوه وجود ندارد.

وی با اینکه نرخ میوه و تره‌بار در بازار مناسب است، افزود: در حال حاضر فقط قیمت موز به دلیل کمبود عرضه در بازار اندکی افزایش داشته است. این افزایش قیمت به شکلی است که هر کیلوگرم موز درجه یک که در هفته گذشته حدود ۱۰ هزار تومان بود، اکنون با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار میوه وجود ندارد و می‌توان گفت که میوه به میزان کافی در بازار موجود و قیمت اقلام میوه در بازار نیز در ثبات است.

جمالی‌پور عنوان کرد: مسایلی در زمینه قیمت گوجه در بازار وجود داشت اکنون از بین رفته است و با توجه به عرضه مناسب این محصول در بازار نرخ آن اندکی کاهش داشته است و اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه حدود ۹ هزار تومان برای مصرف کننده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص میوه شب یلدا و عید هنوز تصمیم‌گیری خاصی انجام نشده است اما با توجه به ثبات نرخ میوه در بازار، جای نگرانی نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار