محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، از شرایط جوی منطقه در روز‌های آینده خبر داد و گفت: سامانه بارشی فعال در منطقه خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۰۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 08 December 2019

 

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان تا روز یکشنبه، تحت تاتیر سامانه بارشی فعال در جو منطقه همراه با بارندگی خواهد بود. گاهی اوقات با وزش باد نسبتا شدید، رعد و برق و احتمالا رگبار تگرگ همراه می‌گردد.

وی افزود: آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب و در برخی نقاط سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، کاهش دید به دلیل تشکیل مه، اخلال در تردد و کولاک از اثرات این سامانه طی این مدت می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: شایان توجه است، بارش علاوه بر ارتفاعات، گردنه‌ها و نواحی سردسیر، بتدریج در برخی از نواحی معتدل نیز به شکل برف مشاهده می‌گردد. بارش در روز‌های دوشنبه و سه شنبه اغلب به صورت رگبار‌های پراکنده باران و برف پیش بینی می‌گردد.

خسروی در پایان تاکید کرد: در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه شاهد کاهش بیشتر دمای شبانه و تشکیل مه بویژه اوایل وقت در برخی نقاط از سطح استان خواهیم بود. در روز جمعه، موج ناپایداری جو منطقه را متاثر کرده، سبب بارش باران و برف در سطح استان خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار