محمدناصرمعصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: تعداد کل کاندیدا‌های یازدهمین دوره مجلس در شهرستان ۳۸ نفر که ۴ نفر آن‌ها خانم و ۳۴ نفر آقا هستند.
کد خبر: ۸۰۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 December 2019

محمدناصرمعصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه دهم آذرماه آغاز وتا ساعت ۱۸ عصر روز شنبه ۱۶آذرماه ادامه داشت که شمار داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در حوزه این شهرستان به ۳۸ نفر رسید که ۴نفر از این تعداد خانم و ۳۴نفر آقا هستند.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۹ نفر از کاندیدا ها با حضور در فرمانداری شهرستان ثبت نام خود را انجام دادند و ۹ نفر هم با حضور در وزارت کشور اقدام به ثبت نام نموده اند.

فرماندارشهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: میزان تحصیلات کاندیداهای ثبت نامی ۹ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۲۶ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، ۲ نفر دارای مدرک تحصیلی حوزوی و یک نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی است.

وی افزود: میانگین سن کاندیداهای این دوره مجلس ۵۴ سال، ۲ نفر از آنها جوانترین کاندیدا متولد سال ۱۳۶۸ و ۴ نفر هم به عنوان مسن ترین کاندیدا متولد ۱۳۴۱ می باشند.

به گفته ی این فرماندار : ۲۵ نفر از کاندیدا ها برای اولین بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند و ۱۳ نفر آنها سابقه شرکت در انتخابات دوره های قبل را نیز داشته اندکه از میان این افراد ۵ نفر نماینده ادوار گذشته بوده اند.

معصومی زاده در پایان گفت: دوم اسفندماه با حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رای انتخاباتی سالم در این شهرستان برگزار خواهد شدو بر اساس برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور، با برگزاری جلسات و برنامه ریزی ها، تمهیدات لازم برای اجرای مراحل بعدی انتخابات اندیشیده شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار