اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۰۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 09 December 2019

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، نتایج انتخابات شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه که روز پنج شنبه با رای بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای انقلابی انجام شد، اعلام گردید.

نکته حائز اهمیت در این انتخابات آن است که برخلاف گذشته، شاهد حضور جوانان علاقمند در این شورا هستیم به گونه ای که ۵۰ درصد اعضای شورای مرکزی را جوانان زیر ۴۰ سال تشکیل می دهند و شاهد پوست اندازی در فعالین سیاسی انقلابی در استان هستیم که در کنار پیشکسوتان این عرصه می کوشند در انتخابات آتی با تدابیر لازم کاندیداهای مورد قبول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را مشخص سازند.

این انتخابات در دیگر شهرستان های استان نیز انجام شده و یا در حال برگزاری است و به این ترتیب شاهد فعالیت طیف وسیعی از جوانان انقلابی در انتخابات پیش رو در استان خواهیم بود.

شوراهای شهرستانی موظفند با برگزاری جلسات منظم با کاندیداهایی که سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را پذیرفته اند در جهت معرفی هر چه بیشتر آنان به هم استانی های عزیز بکوشند تا شاهد انتخاب نمایندگانی انقلابی و توانمند باشیم که بتوانند مشکلات پیش آمده و نقاط ضعف کنونی را که بیش از هر چیز ناشی از بی عملی و ناکارامدی مسئولان کنونی در دولت و مجلس است را از پیش رو بردارند.

اسامی کسانی که حائز رای قابل قبول جهت عضویت در شورای مرکزی شهرستان کرمانشاه گشتند به ترتیب حروف الفبا به این قرار است:

زهرا آقایی
سید حسین ابوطالبی
محمد مهدی احمدی
مصطفی اخلاقی
محسن ارجمندی
میلاد اعتمادی
سجاد امینی
دکتر رضا تحویلیان
پیام حسینی
مجتبی دلخواهی
حامد دمیاد
ارسلان رمضانی
جهانبخش زنگنه تبار
حجت السلام سید محمد علی ساداتی
فرهاد سالارمند
ملیحه شعیری
اکبر عبدی
کیوان علی اولاد
زهره قمری
نادر کاظم پور
بابک محمدی
دکتر حسن مرادی
خسرو مرادی
مسلم مقدسی
امیر نعمتی
بهزاد یاوری
سلمان یاوری

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار