مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی عراقی‌ها در زمینه نیروگاه‌های برق‌آبی در کرمانشاه، در صورت فراهم شدن شرایط خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 10 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرید خلیلی ، گفت: بعد از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه صنعت آب و برق که چندی قبل با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار شد، سرمایه‌گذاران عراقی برای احداث نیروگاه‌های برق آبی در کرمانشاه اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: جلسات مستمر و مذاکرات مستقیمی با آنها داشتیم و در نهایت بر اساس اظهارات خود سرمایه گذار مقرر شد هزار میلیارد تومان در زمینه نیروگاه‌های برق آبی و توربین‌های برقی در کرمانشاه سرمایه‌گذاری کنند که در صورت فراهم شدن شرایط، این میزان سرمایه‌گذاری در استان جذب خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این توربین‌ها قرار است به صورت پراکنده در نقاط مختلف استان از جمله بستر رودخانه‌ها، پایاب سدها و حتی چاه‌های کشاورزی احداث شود.

به گفته خلیلی، هم اکنون سرمایه‌گذاران در حال تهیه طرح توجیهی هستند و ما نیز قرار است نقاطی که ظرفیت احداث نیروگاه دارد را به آنها اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: جزئیات اجرای این طرح، زمان مورد نیاز برای اجرا و ... بعد از تدوین طرح توجیهی مشخص خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کرمانشاه احداث نیروگاه‌های برق را یکی از ظرفیت‌های کرمانشاه برای جذب سرمایه‌گذاران دانست که اکنون تمرکز خوبی برای فعالیت در این حوزه صورت گرفته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار