معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: تعیین محل دقیق و شروع احداث پد بالگرد باهدف تسریع در امدادرسانی سوانح جاده ای اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۰۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 11 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش پور در نشست شورای ترافیک استان البرز افزود: با اتخاذ تمهیدات لازم و همراهی تمام دستگاه ها، باید میزان تصادفات جاده ای به کمترین سطح کاهش یابد.

وی ادامه داد: بیشترین آمار مربوط به سوانح رانندگی منجر به فوت، در محورهای اصلی و آزاد راه های استان رخ می دهد که لازم است با اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم از وقوع تصادفات در این محورها پیشگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: ساعاتی که بیشترین تصادفات رانندگی روی می دهد لازم است در آن محدوده زمانی میزان گشت پلیس راهور و حضور دستگاه‌های امدادی در محورهای استان افزایش یابد.

درویش پور افزود: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای استان البرز ، ایمن سازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی برای تامین سلامت و حفظ جان مردم یکی از مهمترین و اصلی ترین اقداماتی است که همواره باید انجام شود.

وی تاکید کرد:شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، پایدارسازی و تامین روشنایی تونل ها و تعمیر و مرمت گاردریل ها از جمله اقداماتی است که باید همواره با کنترل و بازدید مستمر جاده ها توسط اداره راهداری استان البرز انجام شود.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار