مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که تا اوایل هفته آینده شاهد استمرار بارش های پراکنده باران و برف و غبار محلی در این استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۰۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 11 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ منصور رحمانیان  اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار امروز در منطقه البرز مرکزی  که به موجب آن طی امروز آسمانی قسمتی تا ابری، غبار محلی، بعضی ساعات بارش پراکنده در ارتفاعات بارش برف و وزش باد و به تدریج از بعد ازظهرکاهش ابر دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: فرداپ نجشنبه جوی پایدار همراه با افزایش آلاینده‌ها و اواخر وقت افزایش ابر را در استان البرز خواهیم داشت.

همچنین آسمان پس‌فردا جمعه نیمه ابری تا ابری،مه رقیق، بعضی ساعات بارش باران، به تدریج کاهش ابر،‌شنبه هفته  صاف تا قسمتی ابری، بعضی ساعات وزش باد و یکشنبه  کمی تا قسمتی ابری، وزش باد همراه با افزایش ابرپیش بینی می‌شود.

سرعت وزش باد عصر امروز استان ۳۲ کیلومتر در ساعت،‌فردا پنجشنبه ۲۸ کیلومتر در ساعت،‌ جمعه و شنبه ۲۰ کیلومتر در ساعت و یکشنبه هفته آینده ۲۸ کیلومتر در ساعت است.

کیفیت هوای امروز و فردا پنجشنبه افزایش آلاینده‌ها ، جمعه سالم و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز افزایش آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

دمای کمینه و بیشینه امروز استان البرز بین صفرتا ۱۰درجه بالای صفر،‌فردا بین سه تا ۹ درجه بالای صفر،‌پس فرداجمعه و شنبه هفته آینده  بین ۲ تا ۱۲ درجه بالای صفرپیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار