امروز ۲۲ آذرماه درجلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 13 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  امروز در شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور معاون بازرسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام والمسلمین قلعه ، حجت الاسلام ضیقمیان و حجت الاسلام علایی  برگزار و حجت الاسلام والمسلمین اکبری به عنوان امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی معارفه شد.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی در مراسم شورای اداری و تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اظهار کرد : امروز شاهد بدرقه یکی از خادمین زحمتکش شهرستان هستیم که در طول مدت  حضورشان در سایه ی وحدت و همدلی توفیقات زیادی داشتیم .

وی خاطر نشان کرد : یکی از امتیازات جمهوری اسلامی این است که مسئولین فرصت هارا غنیمت میشمارند ودر جهت خدمت به مردم  گام برداشته اند و در همین راستا پیشرفت های نظام را شاهدیم که حاصل این نگرش است و از خداوند توفیق خدمت را خواستاریم.

 معصومی زاده با اشاره به مارتن انتخابات ،افزود:همه ارگان ها ، ادارات و مدیران باید گام موثری در جهت اجرای قوانین انتخاباتی بردارند و با همت و یکپارچگی انتخاباتی پرشور و سالم را در شهرستان برگزار کنیم .


در ادامه حجت الاسلام قلعه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام صفدری و آرزوی موفقیت برای ایشان وتشکر از زحمات اعضای شورای تامین به ریاست فرماندار و تبریک به حجت الاسلام اکبری تصریح کرد:در بحث انتخابات ما باید در شناخت دشمنان نظام تلاش کنیم و توطئه های آنان را خنثی کنیم زیرا دشمن با استراتژی در زمینه های مختلف قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی را دارد .


وی خاطرنشان کرد: دشمن در حوزه استراتژی فکری و فرهنگی قصد سست کردن اعتقادات مردم ، بحث واگرایی به مباحث ملی ، ترویج فرضیه جدایی دین از سیاست را دارد که برای جلوگیری از توطئه ی دشمنان باید پایگاه های نماز جمعه را تقویت کنیم که در راستای بصیرت افزایی نقش مهمی دارد و باید همدلی و وحدت را در بین مردم افزایش دهیم تا با تلاش جهادی موجب پیشرفت و رفع عقب ماندگی های نظام شویم .

گفتنی است ،حجت الاسلام مجید صفدری به مدت سه سال به عنوان امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی فعالیت داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار