شمس اله امیری در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه انفورماتیک رایانه کرمانشاه گفت: تجار هنگام خرید و فروش موبایل به داشتن پروانه کسب مغازه دار توجه کنند.
کد خبر: ۸۰۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 14 December 2019

شمس اله امیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اغلب شکایات مربوط به ریجستری بوده و شکایات تعمیرات موبایل کم تر است وگروه کارشناسی شکایات تعمیرات ۳ نفر بوده که در صورت مشاهده جابجایی قطعات یا خراب شدن موبایل به بازرسی و نظارت وسپس تعزیرات ارجاع و با تعمیرکار برخورد می شود.

وی تصریح کرد: نرخنامه تعمیرات به واحدهای دارنده پروانه کسب اعطا شده و مشتریان در صورت داشتن شکایت از واحدهای ذکر شده مورد بررسی و مبلغ اضافی عودت داده می شود. بنابراین تقاضای ما از همشهریان این است که قبل از مراجعه به واحدهای مربوطه از داشتن پروانه کسب آن ها مطلع شوند.

رئیس اتحادیه انفوماتیک رایانه کرمانشاه افزود: گروه های بازرسی در صورت مشاهده واحدهای فاقد پروانه کسب تذکر و مهلت ۱۵ روزه می دهند که پس از اتمام مهلت در صورت عدم اقدام به کسب پروانه  مغازه پلمب می شوند.

امیری گفت:به دلیل مشاهده دلالان موبایل در میدان آزادی و پاساژهای شهر نیروی انتظامی در چندین پاساژ مستقر شده تا از ورود دلالان به بازار موبایل دست دوم جلوگیری کنند و تا حد ضوابط با متخلفنی برخورد می شود.

رئیس اتحادیه انفوماتیک رایانه کرمانشاه تاکید کرد: همشهریان می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار