وحید محمد پور در گفتگو با تابناک:
مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طرح یارانه دستمزد فرصتی برای معرفی دانش آموختگان با استعداد به بازار کار است و دانش آموختگان کشاورزی در طرح یارانه دستمزد، مهارت شغلی را فرا می گیرند.
کد خبر: ۸۰۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 16 December 2019

وحید محمد پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح کارورزی و یارانه دستمزد فرصتی را بوجود آورده تا دانش آموختگان بخش کشاورزی با مهارت شغلی آشنا و زمینه کشف استعداد و اشتغال آنها فراهم شود.

وی اهمیت طرح یارانه دستمزد را آشناسازی دانش آموختگان با مهارتهای کاری دانست و به بیان دستورالعمل های مربوطه اشاره داشت و افزود: این طرح فرصت و زمینه ای هم برای تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی فراهم می نماید تا بتوانند نیروهای توانمند و مورد نیاز خود را از بین فارغ التحصیلان کشف کنند.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه به مزایای طرح فوق برای دانش آموختگان کشاورزی استان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در طرح یارانه دستمزد، دانش آموختگان می توانند بر اساس دانشی که دارند مهارتهای کاری را در محیط شغلی فرا بگیرند و با کسب تجربه کاری به بازار کار وارد شوند.

 محمد پوردر پایان تصریح کرد: زمان اجرای طرح یارانه دستمزد ۱۲ ماه است و در اجرای این طرح هیچ تعهدی برای استخدام نیروها برای واحدهای پذیرنده ایجاد نمی شود و واحدهای تولیدی در صورتی که تمایل به ادامه همکاری داشته باشند می توانند افراد را جذب نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار