فرماندار شهرستان هرسین گفت: نقش موثر کتابخانه‌ها در فضای فرهنگی کشور موجب ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی شده است.
کد خبر: ۸۰۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 16 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امیر شاه آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که همزمان آیین بزرگداشت کتابخانه عمومی شهدای محراب شهرستان هرسین به مناسبت شهادت سومین شهید محراب شهید آیت الله دستغیب نیز بود اظهار داشت:

وی خاطر نشان کرد:وجود و به روی کار آمدن شخصیت بزرگی چون علیرضا مختارپور در نهاد کتابخانه های کشور این روزها نقش موثرکتابخانه ها را در فضای فرهنگی کشور پر رنگ تر کرده است و این تاثیر در شهرستان ما هم مدتی است که بخوبی دیده می شود.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه جلسه به تبیین شخصیت علمی، مذهبی و عرفانی سومین شهید محراب شهید آیت الله دستغیب پرداخت و اضافه کرد: ایشان عالمی نستوه و از یاران وفادار و مورد اعتماد حضرت امام خمینی (ره) بود و سیر و سلوک و تهذیب نفس ایشان همواره زبانزد بوده است.

شاه آبادی در این جلسه اظهار داشت : در پیروزی انقلاب اسلامی خون شهید دستغیب ها نثار شده است و این عزتی است که به برکت خون شهدا نصیب ما شده است.وجود 300 شهید گرانقدر در شهرستان هرسین وظیفه مسئولین را سنگینتر کرده است و ما نباید این موضوع مهم را فراموش کنیم.
امیر شاه آبادی در ادامه به معرفی کتاب اخلاق کارمندی اثر محمود اکبری پرداخت و نکات مثبت و قابل تامل این کتاب را لازم به دانستن برای تمام خدمتگزاران دانست
.
شاه آبادی در ادامه جلسه گفت: از این فضای فرهنگی که امروز بمناسبت بزرگداشت شهیدی عارف چون شهید آیت الله دستغیب در آن گرد آمده ایم و همچنین از نکات مثبت این کتاب اخلاق کارمندی استفاده می کنم و برای امری سرنوشت ساز چون انتخابات از همه ی شما می خواهم که در این چند وقت فقط خدمتگزار مردم باشید و اعتبار و آبروی کارمندی خود را به هر قیمتی نفروشید و مراقب باشید که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید امانت داران خوبی برای مردم باشیم.

در ادامه جلسه شاه حسین بابایی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هرسین به ارائه‌ی گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی هرسین و بخش بیستون بسنده کرد و در ادامه طیبه شاه محمودی مسئول کتابخانه عمومی شهدای محراب گزارشی از تاریخچه و وضعیت کنونی کتابخانه شهدای محراب را به سمع حاضران رساند.

در ادامه ملیحه حاتمی رابط فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان و کتابدار کتابخانه شهدای محراب ضمن خیرمقدم و تشکر از اداراتی که در مسابقه کتابخوانی کتاب اخلاق کارمندی در هفته کتاب و کتابخوانی شرکت نمودند از روسای ادارات درخواست کرد تا ضمن حضور در کتابخانه ها کارمندان را نیز به سمت فرهنگ کتابخوانی سوق دهند.

در پایان از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کتاب اخلاق کارمندی، اعضا نوجوان نمایش نامه خوان کتاب هدهد سفید و فعالین بخش قرآنی کودک کتابخانه مرکزی شهدای محراب شهرستان هرسین با حضور فرماندار و روسای ادارات تقدیر بعمل آمد.

 
 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار