دبیر کمیته نمایشگاه ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 16 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،معصومه خان احمدی اظهارکرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان کرمانشاه از دوم تا چهارم دی در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال 23 دستگاه، مرکز آموزش عالی و واحدهای فناور تحت نظر پارک علم و فناوری استان دستاوردهای پژوهشی و فناورانه یکسال اخیر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به برگزاری برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه یک غرفه ویژه دانش آموزان خواهیم داشت که در آن بازی‌های فکری، سرگرمی، انیمیشن و ... نمایش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌انجام شده این غرفه هر روز در چهار نوبت پذیرای حضور دانش آموزان کرمانشاه خواهد بود و در هر نوبت هم 70 دانش آموز می‌توانند از غرفه بازدید داشته باشند.

خان احمدی یادآورشد: برپایی کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که در حوزه‌های مختلف به ارائه آموزش‌هایی درخصوص پژوهش و فناوری می‌پردازد.

وی بابیان اینکه به منظور استقبال گسترده تر اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه برنامه‌های تبلیغاتی خوبی در نظر گرفته شده، عنوان کرد: در نظر داریم پای عموم مردم و دانش آموزان را به این نمایشگاه باز کنیم، برای همین علاوه بر تبلیغاتی که در رسانه‌ها و فضای مجازی خواهیم داشت، تبلیغاتی را در سطح شهر داریم که از فردا شروع می‌شود.

وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را از 9 صبح تا 17 عصر اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار