مخالف دفن اموات خارج از آرامستان هستیم
دفن اموات خارج از آرامستان‌ها مورد تأیید مدیران شهری نبوده و نیازمند توجه علما برای پیش‌گیری از این اتفاق و تبدیل‌شدن آن به یک‌رویه هستیم. دفن شخصی در مسجد زنگ خطری برای مدیران و مردم بوده و باید مراجع تقلید و ائمه جمعه به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۰۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ 17 December 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت: بازدید استاندار قم و شهردار قم و جمعی از اعضای شورای شهر قم از خیابان انقلاب سبب ایجاد افزایش تعامل بین مدیران شهری و استانی شده است.

وی تعامل و همکاری بین مدیران استانی و شهری را عامل سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های شهری عنوان کرد و افزود: برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات شهر نیازمند این تعامل و همکاری مدیران باهم بوده و بازدید از مناطق می‌تواند این هم‌افزایی را افزایش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حواشی دفن فردی در یکی از مساجد قم تصریح کرد: دفن شخصی در مسجد زنگ خطری برای مدیران و مردم بوده و باید مراجع تقلید و ائمه جمعه به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی انتقاد مردم از دفن اموات در مسجد را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دفن اموات خارج از آرامستان‌ها مورد تأیید مدیران شهری نبوده و نیازمند توجه علما برای پیش‌گیری از این اتفاق و تبدیل‌شدن آن به یک‌رویه هستیم.

جلالی سپس به اقدامات شهرداری در روز قم اشاره کرد و گفت: شهرداری در اجرای روز بزرگداشت روز قم بسیار موفق عملکردِ و باوجود عدم همکاری دیگر دستگاه‌ها توانست اقدامات مؤثری را در جهت معرفی قم انجام دهد.

سپس حسین اسلامی با تأکید بر حفظ رعایت عدالت در تخصیص بودجه به مناطق مختلف اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بودجه را تنها برای مناطق خاصی اختصاص داده و دیگر مناطق را در نظر نگیریم.

رئیس کمسیون حقوقی و نظارت و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مناطقی مانند منطقه شش نیازمند اختصاص بودجه بیشتری است تا بتوانیم امکانات شهری را به‌صورت عادلانه در شهر ایجاد کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار