فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح ملی امداد و نجات زمستانه از ۲۰ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفند ماه جاری به مدت ۹۰ روز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 17 December 2019

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات زمستانه از بیستم آذرماه آغاز شده و تا بیست اسفند ادامه دارد.در این طرح ملی ۱۶ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کنند .در هر پایگاه ثابت و موقت در روز ۵ نفر و در مدت طرح فوق ۹۴۵۰ نفر در روز خدمات رسانی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح یک فروند بالگرد هلال احمر جهت امداد و نجات هوایی در نظر گرفته شده که در صورت لزوم امداد رسانی می کند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: ضروری است رانندگان قبل از سفر از وضعیت خودرو ، آب و هوا و جاده مطلع شوند و در صورت هرگونه حادثه احتمالی یا گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.لازم است رانندگان در مسافرت از جاده های اصلی و مسیرهایی که امکان رسیدن امدادگران وجود دارد رانندگی کنند و هنگام رانندگی حتماً کمربند ایمنی را ببندند چون نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی در تصادفات دارد.

معتمدی تصریح کرد:رانندگان حتما خودروهای خود را به جعبه کمک های اولیه و کپسول اطفاء حریق مجهز نمایند و با امدادگران و نیروی انتظامی در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان همکاری نمایند و مانع فعالیت آنها نشوند.همچنین باید متذکر شد که در زمان سوانح حق تقدم در عبور همواره با گروه‌های امدادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار