گفت:وجود ۸۷ کتابخانه عمومی نهادی در استان کرمانشاه موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شده است.
کد خبر: ۸۰۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 17 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه این روزها تعامل چشمگیر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با ادارات، سازمانهای مختلف، انجمن های خیریه و مردم نهاد و حتی یگانهای انتظامی استان باعث رونق کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه شده است.نمونه ای از این تعاملات دیدار معصومه حسنی خونساری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با محمدرضا آمویی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی انتظامی استان کرمانشاه است.

معصومه حسنی خونساری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: در استان کرمانشاه 87 کتابخانه عمومی نهادی وجود دارد و این کتابخانه ها دارای 71 هزار نفر عضو هستند، یعنی جامعه کتابخوان آمار قابل ملاحظه ای وجود دارد که می تواند به پتانسیل همکاری های دوجانبه از لحاظ آموزشی و فرهنگی تبدیل شود.

او در ادامه افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با کادر تحصیل کرده سازمانی و ظرفیت قابل توجه برای ترویج فرهنگ مطالعه و آموزش آمادگی هرگونه همکاری را با معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان اعلام می کند.

در ادامه این جلسه محمدرضا آمویی ابراز داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان از لحاظ آموزشی و فرهنگ سازی در سطح جامعه فعالیت های چشمگیری انجام داده است و همچنان در حال فعالیت برای توسعه فرهنگ جامعه است و این توسعه فرهنگی همکاری دستگاه های فرهنگی و اجرایی را می پذیرد و نیاز جامعه است که تمامی ادارات و سازمان ها برای رشد و توسعه فرهنگی استان پیشقدم باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این معاونت ظرفیت های چشمگیری در مباحث آموزشی و مشاوره ای دارد که در ادامه همکاری ها می توانیم از  ظرفیت های متقابل دو سازمان استفاده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار