نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دقایقی پیش ایجاد منطقه آزاد برای قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی برای اورامانات در مجلس تصویب شد.
کد خبر: ۸۰۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 17 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،عبدالرضا مصری از تصویب راه اندازی منطقه آزاد برای قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی برای اورامانات در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز در صحن علنی مجلس ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات به تصویب رسید که دو مصوبه خوب برای استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه ۴۰ سال منتظر ایجاد منطقه آزاد در قصرشیرین بودند، افزود: امیدواریم زیرساختهای مناسب با گستره بسیار خوب در این منطقه ایجاد شود و به بخش خصوصی اجازه سرمایه گذاری در این منطقه را بدهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد قصرشیرین باید منطقه آبرومندی باشد تا بتواند در ایران نمونه و الگو باشد که امروز با تصویب نمایندگان مجلس امروز به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: از امروز مسئولان اجرایی باید تمام توان خود را بگذارند و طرح مطالعاتی بسیار آبروندانه و بروزی ایجاد کنند که از نظر زیر ساخت منطقه آزاد قصرشیرین بهترین منطقه آزاد ایران تلقی شود.

مصری گفت: با توجه به موقعیت بسیار خوب منطقه آزاد قصرشیرین، این منطقه می تواند اشتغال زیادی در استان ایجاد کند و پایه ای برای صادرات از کشورهای دیگر باشد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار