مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته پژوهش نشست تخصصی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری استان با حضور مربیان کانون استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 18 December 2019

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار کرد:به مناسبت هفته پژوهش، نشست تخصصی "پژوهش در دنیای امروز" با حضور مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این نشست آشنا شدن مربیان کانون استان با پژوهش در دنیای امروز است.

وی خاطر نشان کرد:این نشست تخصصی با حضور عبدالرضا رادفر، مدرس دانشگاه، امروزچهارشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ و با حضور مربیان علاقه‌مند مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: پژوهش یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه است و سعی ما بر این است که با سوق دادن کودکان‌ونوجوانان به سمت انجام کارهای پژوهشی، آنها را به این امر توجه دهیم که فقط به مطالعه کتاب‌های درسی اکتفا نکرده و خودشان با بررسی منابع موجود در موضوع‌های درسی به گسترش دانش خود بپردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار