کد خبر: ۸۰۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 18 December 2019

مسعود امامی‌یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از مجموع 106 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین سرعین 91 نفر طبق آخرین بررسی هیات اجرایی مرکز استان اردبیل تایید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه صلاحیت 2 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین سرعین رد شده است افزود: طبق قانون صلاحیت 2 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین سرعین رد شده است و 13 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه نیز تا پایان وقت قانونی بررسی صلاحیت‌ها انصراف داده‌اند.

امامی‌یگانه با اشاره دریافت اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق ماده 51 قانون انتخابات، رد صلاحیت‌شدگان بعد از ابلاغ  چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت تسلیم کنند ، در مدت 20 روز به این اعتراضات رسیدگی می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: هیات اجرایی حداکثر ظرف 10 روز باید مستندات ثبت‌نام کنندگان را بررسی می‌کرد اما طبق برنامه زمان‌بندی شده این هیات از 16 لغایت 26 همه ثبت‌نام‌کنندگان را بر اساس ماده 50 بررسی و به هیات نظارت ارسال می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار