معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از ارائه تسهیلات بانکی با سود هفت درصد با دوران تنفس و مشارکت یک ساله و بازپرداخت پنج ساله به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 24 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس،افشین صفوی ، ضمن دعوت از متقاضیان سرمایه‌گذاری در مجتمع شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای، اظهار داشت: محصولات گلخانه محصولاتی سالم پاک و البته ارگانیک است که در تمامی فصول سال در کوتاه‌ترین زمان برداشت می‌شود.

وی به توسعه کشت گلخانه‌ای در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: افزایش 10 برابری تولید و کاهش چشم‌گیر مصرف آب از مهمترین مزایای کشت گلخانه‌ای است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: تولید 5 هزار و 600 تن انواع سیفی و سبزیجات و 8 میلیون گل شاخه بریده سهم تولیدات گلخانه‌ای استان کرمانشاه طی سال گذشته بوده است.

وی به بحث اشتغالزایی در راستای توسعه گلخانه‌ها اشاره کرد و گفت: در استان کرمانشاه سالانه 8 میلیون گل شاخه بریده به ارزش 20 میلیارد تومان در ده‌ها رنگ متنوع به بازار داخل و خارج از استان عرضه می‌شود.

صفوی از ارائه تسهیلات با سود پایین و کاهش بروکراسی‌های اداری در زمینه صدور مجوز برای احداث گلخانه خبر داد و افزود: سازمان جهاد کشاوری استان کرمانشاه در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش گلخانه تسهیلات بانکی با سود هفت درصد با دوران تنفس و مشارکت یک ساله و بازپرداخت پنج ساله به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش با همکاری بانک‌های عامل اعطا می‌کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار