معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام فعالیت های بشردوستی به مناسبت آغاز زمستان و شب یلدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 24 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ حیدرعلی خانبازی گفت: جوانان، امدادگران، داوطلبان و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر در هر شهرستان به عنوان یک خانواده کنار یکدیگر گرد آمدند تا این آیین زیبا را گرامی داشته و بشردوستی را منصه ظهور بگذارند.

خانبازی تصریح کرد: حضور در آسایشگاه سالمندان و جانبازان، پایگاه‎های امداد و نجات، مهدهای کودک، مناطق کم برخوردار، پایگاه‎های اورژانس و آتش نشانی به همراه توزیع میوه و ثبت شبی بیاد ماندنی بخشی از این برنامه‎ها بوده است.

وی افزود: مسابقه جیدمان یلدانه و توزیع اقلام چیده شده توزیع بین نیازمندان و کودکان کار، برپایی مسابقه آشپزی به نفع بیماران، چیدمان سفره‎های یلدایی برای آشنایی کودکان با این سنت دیرینه در کانون‎های غنچه‎های هلال و دانش آموزی نیز از دیگر برنامه‎های روز پایانی پاییز بوده است.

خانبازی در ادامه اظهار داشت : جوانان بشردوست هلال احمری با توزیع بسته‎های مواد غذایی، میوه و… در میان کودکان کار، مناطق کم برخوردار و نیازمندان، این شب را در کنارشان بودند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان ضمن قدردانی از زحمات این جوانان بشردوست اضافه کرد: گرامیداشت شب یلدا از دیرباز در فرهنگ ایران بوده است و جوانان عزیز با انجام این دست اقدامات بشردوستان به زیبایی این آیین افزودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار