نورمحمد فردی با بیان اینکه ۹۸ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان البرز تأیید صلاحیت شده اند، اظهار کرد: ۱۰ نفر رد صلاحیت شدند که هشت نفر در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و دو نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان هستند.
کد خبر: ۸۰۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 25 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نورمحمد فردی اضافه کرد: بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پس از پایان بررسی صلاحیت‌ها، مراتب رد و عدم احراز صلاحیت داوطلبان، ۲۷ آذرماه توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه ابلاغ شد و داوطلبان احراز صلاحیت نشده نیز از ۲۸ آذر تا اول دی‌ماه به مدت چهار روز فرصت داشتند تا شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: برابر قانون در ۲۷ آذرماه ۹۸ طی یک روز نتیجه را به داوطلبان ابلاغ کرده اند و داوطلبان برابر قانون چهار روز فرصت داشتند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند و در این چهار روز تعیین شده، اعتراضات ثبت شد.

فردی گفت: هیئت نظارت استان برابر قانون ۲۰ روز وظیفه دارند چه آنهایی که تائید شدند و چه آنهایی که رد صلاحیت شدند پس از بررسی در موعد مقرر نتیجه را به فرمانداران حوزه انتخابیه اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار