مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، فرودگاه پیام را یکی از مراکز لجستیک کشور دانست و گفت: 110 واحد صنعتی جدید تا اواخر سال آینده در فرودگاه پیام به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۰۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 26 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مرتضی بانک در بازدید از فرودگاه بین المللی پیام، این فرودگاه را یکی از مهمترین مراکز لجستیک کشور خواند و اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام شده نسبت به ظرفیت های خوبی که در این منطقه وجود دارد، شناخت پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: یکی از مهمترین خدمات این فرودگاه، در بخش خدمات هوایی است؛ پیام به جاده های مختلف دسترسی دارد و با تکمیل اتصال راه آهن سراسری به این منطقه، فرصت و امکانات خوبی در حوزه لجستیک فراهم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه صنعت و صنایع پاک انجام شده است، اظهار کرد: فرودگاه بین المللی پیام بیش از 70 واحد صنعتی فعال دارد و 110 واحد صنعتی دیگر نیز در حال اجرا هستند و تا اواخر سال آینده به بهره برداری می رسند.

بانک تصریح کرد: با بهره برداری از 110 واحد صنعتی جدید، برای سه هزار نفر شغل ایجاد می شود. در بحث کیسه خون نیز به صورت فعال عمل شده که برای اقتصاد کشور بسیار مناسب است.

مناطق آزاد به دلیل ارائه خدمات ویژه و تسهیلات مورد توجه صنعتگران و سرمایه گذاران هستند.

وی از افزایش توانمندسازی اقتصادی کشور با وجود مناطق آزاد خبر داد و افزود: سالانه 20 میلیارد دلار صادرات از کشور و 38 میلیارد دلار واردات داریم و این واردات ها منجر به اشتغالزایی 510 هزار نفر در مناطق آزاد ویژه شده است. 900 واحد در این مناطق فعالیت می‌کنند و با توجه به استفاده از خدمات عمومی دولت، مناطق آزاد ویژه الگوی خوبی برای فعالیت های ناب و خالص بخش خصوصی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار