رد یا تایید
رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان از فرصت ۲۰ روزه این هیات برای بررسی صلاحیت داوطلبان خبر داد
کد خبر: ۸۰۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 26 December 2019

فرصت 20 روزه هيات نظارت برای بررسی صلاحیت داوطلبان

حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس هیات نظارت برانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان گفت: از دوم دیماه بررسی صلاحیت‌های دواطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان شروع شده است و همکاران و اعضای هیئت نظارت با کمال دقت نظر و برای اینکه حق کسی ضایع نشود وسواس خاصی لحاظ می‌شود.
وی افزود: از تاریخ ذکر شده به مدت ۲۰ روز فرصت است که هیئت نظارت استان پس از بررسی و اخذ نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور مراتب رد یا تایید را به فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه انتخابیه اعلام وآن‌ها به داوطلبان ابلاغ نمایند.
رئیس هیات نظارت استان در ادامه تصریح کرد: تا قبل ازتاریخ 98/10/22 که از طریق فرمانداری‌ها نتایج صلاحیت‌ها ابلاغ می‌شود هیچ نهاد و یا مرجع دیگری نمی‌تواند اظهار نظر کند و همگان بدانند الان مطرح می‌شود چه کسی رد و یا تایید صلاحیت شده است، شایعاتی بیش نیست.
حجت الاسلام مبارک آبادی همچنین گفت: در این هیات تمامی داوطلبان چه آن‌هایی که توسط هیات‌های اجرایی تایید و یا آن‌هایی که رد شده اند هم مورد بررسی احراز صلاحیت قرار می‌گیرند و در این شیوه صلاحیت هم منابع چهارگانه وزارت اطلاعات، ناجا، قوه قضائیه و ثبت احوال و هم تحقیقات میدانی و محلی و بررسی گزارشات مردمی، لحاظ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار