در جهت خدمت رسانی بهتر و دیدار چهره به چهره با مردم جلسات شورای اداری شهرستان در بخش ها انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۰۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 26 December 2019

فرماندار بابل گفت: تحرکات انتخاباتی در برخی از ادارات این شهرستان پذیرفتنی نیست و با متخلفان برخورد خواهد شد.

قربانعلی ولیزاده بورا روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بابل که در شهر امیرکلا برگزار شد ،بیان کرد: بر اساس ماده ۵۹ قانون انتخابات فعالیت کارمندان و استفاده از امکانات دولتی برای یک نامزد خاص ممنوع می باشد و به عنوان یک تخلف اداری محسوب می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از ادارات و کارکنان آنان در این مسیر حرکت نمی کنند و حمایت و تبلیغ از یک نامزد خاص به عنوان یک تخلف قابل پیگیری است.

ولیزاده بورا گفت: این ادارات و کارکنان آنها شناسایی شده و در مرحله اول به آنان تذکر داده شد اما در صورت تداوم به طور قطع برخورد جدی تری طبق قانون انتخابات با آنان صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: انتخابات در کشور ما نماد جمهوریت است که همه ما باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات صورت گیرد.

فرماندار بابل ادامه داد: همه ما باور داریم که میزان رای ملت است و هیچ کس حق تحمیل نظر خود بر مردم را ندارد و هر چه مردم انتخاب کرده اند برای همه ما پذیرفتنی است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بابل بیشترین نامزد ثبت نامی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را داشته است هیات اجرایی بر اساس قانون وظیفه خود را انجام داده و افراد تعیین صلاحیت شده را به هیات نظارت استان معرفی کرده است.

فرماندار بابل در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ۹ دی مظهر اتحاد و همدلی در کشور است و این روز به هیچ عنوان روز تفرقه بین مردم و مسئولان نیست.

وی تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست و گفت: در جهت خدمت رسانی بهتر و دیدار چهره به چهره با مردم جلسات شورای اداری شهرستان در بخش ها انجام خواهد گرفت.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۵ نامزد در بابل نام نویسی کرده بودند که از این تعداد ۶۳ نفر در هیات اجرایی تایید و بقیه انصراف یا در هیات اجرایی رد صلاحیت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار