مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲.۵ میلیون ساعت آموزش مهارتی از ابتدای سال تا کنون در بخش دولتی توسط فنی و حرفه‌ای ارائه شده است.
کد خبر: ۸۰۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 28 December 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،یاور محمدی اظهار داشت: از ابتدای سال دو میلیون و ۵۴۶ هزار ساعت و نیز ۱۵ هزار و ۳۸۱ نفر دوره آموزش در بخش دولتی توسط فنی و حرفه‌ای ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا بیش از ۲۵۲ هزار نفر ساعت معادل دو هزار و ۱۲۹ نفر دوره آموزش در پادگان‌ها، ۱۷۰ هزار نفر ساعت معادل یک هزار و چهار نفر دوره در سکونتگاه‌های غیر رسمی، ۳۳۳ هزار نفر ساعت معادل یک هزار و ۲۰۷ نفر دوره در کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی کار آموزش ارائه شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار نفر ساعت معادل ۶ هزار و ۳۵۷ نفر دوره آموزش در کارگاه‌های ثابت شهری و بیش از ۱۴۲ هزار نفر ساعت معادل یک هزار و ۱۲۶ نفر دوره در کارگاه‌های روستایی همچنین ۷۵۵ هزار نفر ساعت معادل ۹۰۷ نفر دوره در کارگاه زندان‌ها آموزش داده شد.

این مسئول عنوان کرد: ۱۳۶ هزار واحد آموزش معادل ۹۲۷ نفر دوره در کارگاه سیار شهری و بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت معادل ۴۱۴ نفر دوره در کارگاه صنایع- اصناف و ۱۴ هزار نفر ساعت معادل ۲۵۶ نفر در کارگاه‌های صنایع ضمن کار همچنین ۳۵ هزار نفر ساعت معادل ۲۰۸ نفر دوره در مراکز تخصصی مهارت‌های پیشرفته آموزش داده شد.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در مراکز درمان اجباری معتادان بهبود یافته ۳۱ هزار نفر ساعت معادل ۳۱۶ نفر دوره، در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی ۲۵ هزار نفر ساعت معادل ۱۹۷ نفر دوره و در مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ۳۵ هزار نفر ساعت معادل ۲۹۶ نفر دوره آموزش ارائه شد.

وی تصریح کرد: تعهد بخش دولتی فنی و حرفه‌ای ارائه آموزش به یک میلیون و ۵۶۲ هزار نفر در طی یک سال است و ظرف مدت ۹ ماه باید به یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر آموزش ارائه شود که طی این مدت میزان تعهد ۱۱۱ درصد تحقق یافته است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار