انتخابات
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تاکنون ۷ هزار نفر ساعت آموزش ویژه فرمانداران و بخشداران و مربیان، ویژه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان انجام گرفته است
کد خبر: ۸۰۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 28 December 2019

انتخابات

 

بهروز اکرمی عصر روز شنبه در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که در استانداری مرکزی برگزار شد، بیان کرد: این میزان آموزش برای مربیان، کارشناسان، فرمانداران و بخشداران انجام شده و تقویم آموزشی اعضای شعب، دست اندرکاران حوزه IT انتخابات و مربیان ذیربط نیز تدوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: در زمینه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در شهرستان‌ها تمهیدات و تصمیمات لازم اتخاذ شده و در کمیته پشتیبانی آخرین اطلاعات لازم در زمینه خودرو‌های مورد نیاز را در دست آماده سازی دارد.

اکرمی گفت: در کمیته اطلاع رسانی مقرر است که اقداماتی در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات در نظر گرفته شده و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌ها مشهود و تمامی کمیته‌ها در حال فراهم کردن مقدمات کار هستند تا همه ابزار و امکانات روز رای گیری از هم اکنون آماده باشد؛ افزود: هر چه جلوتر می‌رویم این هماهنگی‌ها بیشتر خواهد شد تا در روز انتخابات هیچ مشکلی درخصوص برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد.

اکرمی افزود: در استان مرکزی ۳۸۸ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده، ۸ نفر انصراف داده اند و از ۳۸۰ نفر ۳۵۷ نفر معادل ۹۴ درصد تایید شده اند و در هیات نظارت امور مربوطه در حال انجام است.  رد صلاحیت شده‌ها شکایت خود را از ۲۸ آذرماه تا یکم دی ماه به هیات نظارت اعلام کردند و هیات نظارت از دوم دی ماه تا ۲۱ دی ماه به مدت ۲۰ روز کار رسیدگی به شکایت رد صلاحیت شدگان را انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در این جسله گزارشی از روند کار توسط روسای کمیته‌های ذیربط، دبیرخانه ستاد و رد صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار