سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت برای سهولت در خرید سیلندر گاز مایع، خودروهای توزیع کننده مجهز به کارتخوان شدند.
کد خبر: ۸۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶ 30 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان ماندانا زنگنه افزود: طی روزهای گذشته نمایندگان استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های متولی در محل‌های توزیع گاز حضور مستمر داشته و بر روند توزیع گاز نظارت نمودند که این موضوع به همراه سایر اقدامات مدیریتی که انجام شده، تاثیر مثبتی بر روند توزیع گاز داشته است.

وی افزود: تعداد ۳هزار سیلندر تنخواه به شرکتهای موزع در زاهدان تحویل شده و با تمهیدات اتخاذ شده فاصله زمانی بین استقرار خودروهای موزع از دو ساعت به ۲۰ دقیقه کاهش داشته و سیلندرهای گاز با قیمت ٧٨٠٠ تومان توزیع میگردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: حضور فروشندگان آزاد سیلندرهای گاز مایع در محل های توزیع باعث شلوغی و طولانی شدن صفوف شده است.

زنگنه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، طی روزهای آینده در نحوه شناسایی مشترکین واقعی و توزیع گاز تمهیداتی اتخاذ شده است که روند توزیع به حالت عادی برمیگردد و مردم شریف استان به اندازه نیاز خود گاز دریافت میکنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
wAFicQWbNyaXsK
|
Thailand
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
لااقل آن را هم می دادید پتروشیمی مکران برایتان اجرا کند
GtFuvnmd
|
Thailand
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
سبب خجالت است که در کشوری با دومین منابع گازی نتوانستیم همه را گاز دار کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار