فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۶۰۲ کیلوگرم تریاک در محور کرمان –باغین طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های البرز و کرمان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 30 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد افیونی مشخص شد فردی با همکاری یکی از همدستانش که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع محموله‌های مواد مخدر فعالیت دارد قرار است، مقادیر قابل توجهی مواد را از استان‌های جنوبی کشور خریداری و پس از دپو و جاسازی در داخل تانکر حمل سوخت مواد نفتی، آن را به استان‌های البرز و تهران منتقل کند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از توزیع مواد در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام و اکیپی از مأموران پلیس البرز با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی به استان کرمان اعزام شد.

این مقام ارشد انتظامی به رصد و پایش محورهای مواصلاتی استان کرمان اشاره و بیان کرد: مأموران با مشاهده کامیون مورد نظر در محور کرمان-باغین، دستور ایست صادر کردند اما راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس با افزودن سرعت قصد فرار از محل را داشت که با عکس‌العمل سریع نیروهای پلیس به نیت خود نرسید.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو متهم در این عملیات، خاطرنشان کرد: در بازرسی از تانکر سوخت، ۲ تن و ۶۰۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار