کد خبر: ۸۰۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 30 December 2019

حسینعلی ابراهیمی کارنامی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت در شهرستان آمل منطقه زیارو، ۳ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند افزود: در شهرستان ساری نیز از ۵ شکارچی غیرمجاز، ۵ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.
ابراهیمی کارنامی گفت: ماموران یگان نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان میاندرود حین گشت زنی در منطقه دشت ناز یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و چهار رشته دام هوایی را از زمین‌های زراعی حاشیه پناهگاه حیات وحش این منطقه جمع آوری کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نکا و پارک ملی پابند حین گشت و کنترل در منطقه هزارجریب این شهرستان، شکارچیان غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق، تعدادی فشنگ و لاشه ۷ طاقه قرقاول دستگیر کردند.
ابراهیمی گفت: در شهرستان بهشهر هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در چهار ماموریت جداگانه شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه یک قطعه مرغابی دستگیر و ۶ باب کومه شکار پرندگان مهاجر را تخریب کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در شهرستان گلوگاه، شکارچیان غیرمجاز با هشت قبضه سلاح شکاری، لاشه سه قطعه مرغابی و یک قطعه آبچلیک در دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان قرار گرفتند افزود: متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار