مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خبر داد:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: :در آذر ماه امسال بیش از ۷۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف انجام و به ۳ هزار واحد صنفی تذکر داده شده است.
کد خبر: ۸۱۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 31 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی مبشری سه شنبه ۱۰ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال بودن ۳۹۰ اکیپ بازرسی در استان فارس، گفت: در آذرماه و ۱۰۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات استان ارجاع شده است.

به گزارش ایسنا، وی همچنین از جریمه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متخلفین طی این بازرسی‌ها خبر داد و افزود: رسیدگی به گزارشات دریافتی از سامانه ۱۳۵ در اولویت گشت‌های مشترک است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت شرکت متخلف تولید رب گوجه در شیراز خبر داد و گفت: بازرسین دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازرسی سر زده از یک کارگاه مواد غذایی در حومه شهر شیراز، متوجه شدند که در تولید انواع رب گوجه این شرکت موازین بهداشتی رعایت نمی شود.

مبشری گفت: در روند تولید رب گوجه این کارگاه نواقصی وجود داشت که منجر به بروز آلودگی میکروبی در محصول می‌شد و این موضوع در آزمایش نمونه‌ها تائید شده بود.

وی از احضار مدیر این شرکت تولیدی به تعزیرات خبر داد و افزود: با توجه به محرز بودن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی خط تولید رب گوجه و جریمه نقدی شرکت متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس همچنین از جریمه میلیاردی متهم پرونده عرضه خارج از شبکه شکر خبر داد.

مبشری با بیان اینکه بعد از دریافت اخباری مبنی بر عرضه خارج شبکه شکر در شهرستان ممسنی، گشت تعزیرات وارد عمل شد، گفت: بعد از شناسایی یک انبار و بازرسی از آن بیش از ۲۵ تن شکر کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به پلمب این انبار براساس شواهد و مدارک و تشکیل پرونده، گفت: در بازجویی از متهم پرونده مشخص شد که این فرد با سوء استفاده از حواله‌هایی که به بهانه مصرف در تولید مواد غذایی دریافت می کرده، شکر را با نرخ بالاتر می فروخته است.

عضو ستاد تنظیم بازار استان فارس با اشاره به محرز شدن تخلف متهم در این پرونده، گفت: شعبه رسیدگی کننده فرد متخلف را یک میلیارد ریال جریمه کرد و شکرهای مکشوفه نیز با نظارت بازرسین در اختیار زنبورداران شهرستان رستم قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار