دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در آذربایجان غربی
هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای شایعات منتشر شده در خصوص عدم احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم را تکذیب کرد .
کد خبر: ۸۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 02 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در این اطلاعیه آمده است : ضمن حمد و سپاس الهی و ارج نهادن به حضور پرشور ملت قهرمان ایران اسلامی، بدینوسیله به استحضار مردم شریف استان آذربایجان غربی می‌رساند،
ازآنجا که نظارت بر انتخابات صرفاً بر عهدة شورای نگهبان است ، لذا هیچ شخص یا مجموعه‌ای تحت عنوان نظارت و یا هر عنوان دیگر حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را نخواهد داشت.
ضمناً با عنایت به اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی و در اجرای ماده ۵۲  قانون انتخابات مجلس شورایی اسلامی اعلام می‌دارد، نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت استان و با کسب نظر از هیئت مرکزی نظارت ، در تاریخ 21/10/1398 به فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه ارسال و در تاریخ 22/10/1398 به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
لذا هیئت نظارت استان، هرگونه اخبار منتشره زودتر از موعد قانونی فوق‌الذکر را، حدس و گمان شایعه‌پراکنی دانسته و آن را تکذیب می‌کند.
با توجه به اهمیت نظارت بر انتخابات و نقش تعیین‌کننده گزارش‌های مردمی در حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء ملت، بدینوسیله هیئت نظارت بر انتخابات  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی آمادگی خود را جهت دریافت گزارش‌های مستند و مستدل عموم مردم از طرق زیر اعلام می‌نماید:
۱) مراجعه حضوری به آدرس: ارومیه خیابان آیت الله کاشانی کوچه 11 پلاک 26 و تحویل گزارش و یا اسناد مستند و مستدل به اعضاء هیئت نظارت استان.
2) ارسال گزارش و یا اسناد مستند و مستدل به شماره دورنگار 33455950 هیئت نظارت استان.
12 دی ماه 1398
هيئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار