استاندار و امام جمعه همدان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند
در این پیام آمده است: سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خالصانه نثار کرد و در مقابل دشمنان ایستاد و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکش درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر کرد.
کد خبر: ۸۱۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 03 January 2020
استاندار و امام جمعه همدان با صدور پیامی جداگانه شهادت سردار رشید و بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا؛ در بخشی از پیام سید سعید شاهرخی استاندار همدان آمده است: سردار بزرگ اسلام و ایران، مجاهد نستوه و محبوب، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، به دست امریکای متجاوز و جنایت‌پیشه، پس از یک عمر مجاهدت در راه ارزش‌های الهی و دفاع از مستضعفان عالم به کاروان شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی پیوست و قلوب همه ملت ایران عزیز را جریحه‌دار کرد.

در این پیام آمده است: سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خالصانه نثار کرد و در مقابل دشمنان ایستاد و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکش درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر کرد.

استاندار همدان در این پیام شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت، ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و عموم هموطنان تبریک و تسلیت کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز با صدور پیام جداگانه‌ای تسلیت خود را در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی منتشر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: سرباز مخلص و شجاع ولایت و امت اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار و فداکار، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و نقش آفرینی‌های ماندگار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و حریم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، شهد شیرین شهادتت را نوشید و به آرزوی دیرین خود رسید.

شهادت این بزرگ مرد مجاهد ضایعه‌ای سخت و تلخ برای ملت ایران است، اما نام و یاد او در تاریخ ایران اسلامی و اذهان ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم و ستمدیده همواره زنده خواهد بود.

خون پاک و مطهر این فرزند عزیز ملت ایران و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص ولایت سرچشمه‌ای زنده برای مبارزه با استکبار و ظالمان عالم خواهد بود تا پیروز نهایی حق بر باطل.

قطع یقین دشمنان کوردل امت اسلامی به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سختی برای این حرکت ددمنشانه خواهند داد و انشاالله به برکت این خون پاک، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد

اینجانب شهادت این سردار عزیز را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری ملت شریف ایران اسلامی و همه مجاهدان و همرزمان او تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان توفیق و پیروزی امت اسلامی را مسالت دارم.

نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی‌هایی جداگانه شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار