آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمن درصدد است روحیه ما را تضعیف کند تا تن به ذلت بدهیم و از آرمان ها و ارزش های انقلابی مان عقب نشینی کنیم، اما نمی دانند بر عکس تصور آنها، شراره هایی از آتش در قلب ما برای گرفتن انتقام مظلوم شعله ور شده و تا رسیدن به مقصود آرام نخواهد شد.
کد خبر: ۸۱۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 04 January 2020
‌به گزارش «تابناک البرز»؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه فرهنگ غنی اهل بیت (ع) در حال ساختن انسان و دشمن همواره در حال جنگ با ارزش ها هستند، گفت: حمله به نمادهای قومیتی یکی از راهبردهای دشمن است و امروز معاندان را نشانه گرفته اند، 17 دی 1314 زضا خان، عنصر وابسته به انگلیس خبیث دستور کشف حجاب را داد و متاسفانه فرهنگ ابتذال را نشر و هویت سوزی کرد. 
آیت الله حسینی همدانی افزود: 32 سال گذشت، مردم و با رهبری روحانیت در برابر استعمار ایستادند و بر طاغوت غلبه کردند تا انقلاب بر مبنای دستورات الهی پیروز شود، امروز هم که در میدان انواع جنگ ها قرار داریم دشمن باز هم با نماد حجاب برخورد کرده و با دو قطبی سازی سعی در کنار گذاشتن آن دارند تا به اهداف خودشان که ایجاد بی هویتی است برسند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به اقدامات هوشمندانه و بصیرت مردم در 5 دی، 9 دی و 19 دی باید دیماه را ماه بصیرت و بیداری مردم نامید، اظهار داشت: یکی از نمادهای ماندگار که دشمن از آن در هراس است و در سند 2030 هم فراموشی آن را مد نظر دارند شهدا هستند، رهبر معظم انقلاب اخیرا یاد شهدا را برترین نماد انقلاب اسلامی دانسته و مقابله با حذف این مهم را وظیفه همگان قرار دادند. 
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: شامگاه امروز یک نماد دیگر به نمادهای انقلاب اضافه شد، دست پلید و تروریست استکبارريال شیطان بزرگ به خون فرزند رشید اسلام، مالک اشتر رشید ولایت، شیر بیشه های مبارزه با داعش، فرمانده شجاع خط مقاومت، رزمنده فداکار، عارف زاهد خودساخته، بسیجی بزرگوار شهید قاسم سلیمانی آغشته شد. 
وی گفت: ایشان دائما خود را جامانده قافله شهدا می دانست، در ایام ولات زینب (س)، ایام فاطمیه و در روز جمعه مزد سالها مجاهدت در راه قران و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم انقلاب را گرفت، این شهادت را به مهدی (عج) و فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب و ولایتمداران و خانواده اش تبریک و تسلیت عرض می کنم. 
امام جمعه کرج افزود: دشمن درصدد است روحیه ما را تضعیف کند تا تن به ذلت بدهیم و از آرمان ها و ارزش های انقلابی مان عقب نشینی کنیم، اما نمی دانند بر عکس تصور آنها، شراره هایی از آتش در قلب ما برای گرفتن انتقام مظلوم شعله ور شده و تا رسیدن به مقصود آرام نخواهد شد. 
وی اظهار داشت: ما به حقانیت، راهی که می رویم را با ریخته شدن این خون ها طی می کنیم، آنها نمی دانند که این خون در جوامع مختلف اسلامی و مبارزین رودر رو با آمریکا حرکت ایجاد می کند و چنان طوفانی به پا خواهد کرد که به زودی اثری از جایتکاران باقی نخواهد ماند، رزمایش موفق سه جانیه ایران، روسیه و چین و شکست های پی در پی استکبار، عصبانیت آنها را موجب شد. 
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: آمریکا به خوبی متوجه شده است که در همه جای عالم دیگر جایی ندارد و به دنبال راه نجات هستند، آمریکایی ها دست به اقدام احمقانه ای زدند و بازی بدی را شروع کردند که قطعا تمام کننده این بازی آنها نخواهند بود، مسلم بدانید پایان بازی کودکانه و عملیات رذیلانه به دست آنها نیست. 
وی گفت: آمریکا منتظر انتقام سخت و دردناک فرزندان رشید اسلام در هر نقطه ای از عالم که منافعی داری باش، امروز صدای خورد شدن استخوان های امریکا و اسرائیل به خوبی به گوش می رسد و لحظات تحقق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نزدیک شده است، ای جرثومه های تباهی، پیلدی، ترور و کودک کشی از امروز راحت نخوابید. 
آیت الله حسینی همدانی خطاب به دشمن اعلام کرد هر لحظه منتظر صاعقه ای باشید که بر سر شما فرود خواهد آمد و ادامه داد: درد فقدان عزیزانی مانند شهید قاسم سلیمانی سخت است اما سنت خدا این است که جایگزین دارد، تمام قلب عده ای از مردم ضد آمریکایی عالم را محبت قاسم سلیمانی پر کرده بود. 
وی با اشاره به اینکه قطعا رهبر معظم انقلاب کمبود و کسری درباره سرداران رشید ندارند و تمام داشته ها را یکباره رو نمی کنند، گفت: شهادت ایشان همه را به یاد روضه عباس (ع) انداخت، دست راست ایشان انگشتر به دست داشت. یا حسین (ع). 
خطیب جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: شهادت باید عامل وحدت باشد، تمام تلاش استکبار این بود که خط مقاومت وحدت و انسجام خود را از دست بدهد و تلاش کردند در لبنان و عراق و ایران دولت ها را از بین ببرند، البته سیاست بازان نادان و دنیا پرست هم ببینید که اگر دشمن روزنه ای پیدا کند درنگ نخواهد کرد ولو بر خلاف تمام پروتکل های آنها باشد. نباید دیگر بشنویم که کسی در داخل آمریکا موافق مذاکره با بیگانگان باشد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار