فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری فردی که به عنوان مامور امنیتی از شهروندان اخاذی می‌کرد خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 04 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ جنتی گفت: به دنبال مراجعه شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی با عنوان مامور در منطقه شهرک ناز فردیس از آنان اخاذی کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با کسب اطلاعات بیشتر مشخص شد که فردی ۲۴ ساله با لباس نیروی انتظامی ، کارت شناسایی جعلی، بی سیم و ... خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرده و با تهدید چند نفر از آنان گوشی موبایل و وجه نقد اخاذی کرده است.

فرمانده انتظامی فردیس افزود: با تلاش فراوان و بهره گیری از شیوه های پلیسی، متهم شناسایی و مامور قلابی در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جنتی گفت: با توجه به شناسایی تعداد دیگری از شكات و مالباختگان و همچنین اعتراف صریح متهم به انجام سرقت های مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی دادستان فردیس صادر شده است ، لذا از كلیه شكات و مالباختگانی كه موفق به شناسایی تصویر متهم شده و تاكنون اقدامی برای پیگیری شكایت خود نداشته اند دعوت می شود تا به اداره آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان واقع در خیابان اهری مراجعه كنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول افرادی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار