از منابع صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
به‌ منظور گسترش و نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و جلوگیری از پدیده شوم ربا که عامل اصلی معضلات و مفاسد اجتماعی و کم‌رنگی خیروبرکت در زندگی می‌شود و باهدف دستگیری از ایتام و نیازمندان، نسبت به تأسیس صندوق امداد ولایت اقدام کرد. 
کد خبر: ۸۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷ 09 January 2020
مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این نهاد به‌منظور گسترش و نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و جلوگیری از پدیده شوم ربا که عامل اصلی معضلات و مفاسد اجتماعی و کم‌رنگی خیروبرکت در زندگی می‌شود و باهدف دستگیری از ایتام و نیازمندان، نسبت به تأسیس صندوق امداد ولایت اقدام کرد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ وی بابیان اینکه صندوق امداد ولایت استان کار خود را از ابتدای مهرماه سال ۹۵ باهدف رفع نیازمندی‌های مددجویان ازجمله ایجاد اشتغال، ازدواج، امور تحصیلی، ودیعه، بهداشت و درمان و مسکن آغاز کرده است، افزود: کمیته امداد منطقه یک یاسوج تاکنون ۱۵۱۰  فقره وام قرض‌الحسنه بدون بهره با مبلغ ۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان به جامعه هدف خود از محل این صندوق پرداخت کرده است.

 
حیدری با اشاره به اینکه اعتبارات صندوق امداد ولایت از طریق سپرده‌گذاری کمیته امداد و مشارکت خیران و نیکوکاران است، تصریح کرد: این نهاد مردمی به تبعیت از فرامین ائمه اطهار در پرداخت وام قرض‌الحسنه واقعی، از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکار دعوت می‌کند تا با سپرده‌گذاری در این صندوق با حداقل مبلغ ۳۰ هزار تومان و بالاتر در این امیر خیر و بزرگ سهیم باشند چه‌بسا که یتیم و نیازمندی از این طریق بی‌نیاز شود. 
وی تأکید کرد: یقیناً رواج امورات خیر در جامعه ضمن برکت زندگی دنیوی و اخروی و باقیات و صالحات برای خیران و سپرده‌گذاران می‌تواند از معضلات و مفاسد اجتماعی جلوگیری کند.


رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بیان کرد: علی آرانیان با شماره همراه ۰۹۱۷۷۴۳۰۳۸۶، ذوالفقار روان با شماره ۰۹۱۷۱۴۳۵۴۳۱، عطب الله فتحی با شماره  ۰۹۱۷۸۴۳۱۲۱۵ و اسحق روزخوش با شماره  ۰۹۱۷۳۴۱۹۹۷۹ به‌عنوان نیروهای تعامل با خیران و کارشناس مشارکت‌های مردمی این اداره آماده پاسخگویی و افتتاح حساب برای سپرده‌گذاری خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت کمیته امداد هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار